پاسخ به پرسش های متداول
- نحوه خرید از سایت مازند جوجه به چه شکلی است؟
پس از انتخاب کالای مورد نظر روی دکمه خرید کلیک کنید. با این کار وارد صفحه مشخصات می شوید که باید در آن اطلاعات مربوط به نام ، نام خانوادگی ، اطلاعات تماس و آدرس تحویل را وارد سایت کنید. پس از این مرحله و کلیک بر روی دکمه پرداخت وارد صفحه پرداخت می شوید و پس از پرداخت سفارش شما ثبت میگردد.
- آیا برای ثبت سفارش باید در سایت عضو شوم؟
اجباری برای عضویت نیست . میتوانید از صفحه محصول مورد نظر دکمه خرید را کلیک کرده و مراحل خرید اینترنتی محصول مورد نظر را طی کنید
- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
- آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به دست آن شخص برسد؟
بله، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “انتخاب آدرس” شما میتوانید با وارد کردن آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
- آیا میتوانم با حساب کاربری خودم خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات سفارش در قسمت توضیحات این موضوع را قید نمایید تا فاکتور بصورت رسمی همراه با سفارش برایتان ارسال گردد.
- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش های من” از وضعیت آن مطلع شوید.
- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با پشتیبانی تماس بگیرید.
- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مازندجوجه تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.
- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
ارشناسان فنی تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تخصصی محصولات دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه ، مطالعه نقد و بررسی و نقاط قوت و ضعف محصول و جدول اطلاعات کالاها استفاده کنید، همچنین برای مشاوره تخصصی میتوانید با شماره های موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.
- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
تمامی کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب یا واریز به حساب و کارت به کارت ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین و آفلاین پرداخت کنند.
- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
- آیا می توانم محصولات مورد نظر خود را به صورت تلفنی سفارش دهم؟
بله. برای ثبت سفارش محصولات مورد نظر خود به صورت تلفنی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
- آیا محصولات ارائه شده در وبسایت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند؟
بله. کلیه محصولات عرضه شده دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند. گارانتی هیترهای صنعتی عرضه شده در وبسایت دو سال و گارانتی سایر محصولات یک سال است. کلیه محسولات دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند و در هنگام خرید آن ها نباید نگران پیدا کردن قطعات در سال های آتی باشید.
- هزینه ارسال سفارش چقدر می باشد؟
هزینه ارسال سفارش با توجه به اندازه محصول و فاصله شهری که سفارش باید به آنجا ارسال شود متغیر است.با توجه به عقد قرارداد رسمی ما بین شرکت های حمل بار، پست جمهوری اسلامی ایران و پست پیشتاز امکان ارسال تمامی محصولات خریداری شده برای تک تک شهرها و روستاهای ایران با هزینه حمل اندک امکان پذیر میباشد و امکان خرید مستقیم و ارزان از کارخانه برای هم میهنان گرامی فراهم است.همچنین هزینه ارسال تمامی دستگاه های جوجه کشی خانگی به سراسر کشور رایگان است.
- همچنین از طریق شماره های زیر میتوانید با ما در تماس باشید .